Thursday, November 11, 2010

Pukul 3 pagi

Pukul 3 pagi, tidurlah Zeti...


Boleh dikatakan setiap malam saya dan En. Suami tidur lewat. En. Suami sedang bertungkus lumus menyiapkan quatation utk client-clientnya. Dan saya pula hmmmmmm..sebelum berjinak-jinak dengan dunia BLOG ini saya sibuk melayan FACEBOOK. Tapi kini saya memerah otak untuk menghasilkan entri-entri yang menarik utk tatapan pengunjung-pengunjung blog saya (ada ke pengunjung)


Sebenarnya sudah lama saya ingin menghasil blog tetapi sering kekeringan idea dan hasrat itu saya lupakan saja. Tapi semenjak saya berkunjung ke http:// uglybutadorablechomel.blogspot.com saya terus jatuh CHINTA (bukan CHINTA CHANDURI)


Dengan itu saya ingin mengucapkan TERIMA KASIH CHE'GU..kerana telah memperkenalkan saya kepada dunia baru ini.


Saya yakin yang saya juga boleh menghasilkan sebuah blog yang menarik....


Kepada para pengunjung blog ini dan juga bakal pengunjung blog ini saya ucapkan TERIMA KASEH !!!

3 comments:

  1. haaaaa bagus..bagus...bagus drpd dok ngadap cafeworld yg embosankn tuuuuhhhh...whua hua hua..

    ReplyDelete
  2. Isy isy isy...CAFEWORLD tu restoran alam maya I tau..apa pun yg jadi takkan berenti main game tu...

    ReplyDelete
  3. bangunnnnnn! terima kasih murid-murid...

    ReplyDelete